Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

søndag 18. juli 2010

Oss to i Oslo

Taran er tilbake i byen, og det er så fint. Hun har hatt sommerjobb på Rena, så jeg har vært alene i leiligheten vår i en måned. Selv om jeg trives godt alene og i mitt eget selskap, er det rart å bare være én over så lang tid, når vi egentlig er to. Nå, derimot, er det slik det skal være!

Fredag kveld feiret vi hjemkomsten med god mat og god film. Vi så The Shawshank Redemption, en moderne klassiker, og tårene trillet. Taran har fått bihulebetennelse, så vi tenkte det var greit med noe som kunne utfordre systemet hennes.

I går kveld ble det rødvin og Disney-monopol. Vi spilte i fire timer sammen med Jonas, kjæresten min, til det sto slott over alt. Taran vant.


I dag har vi sittet noen timer på takterrassen, med sol og bok, og vært på rusletur langs Akerselva.


Som avslutning på helga har vi drukket masse te og sett mange episoder av The OC. Ingen dum søndagskveld, spør du meg. Søstrene Suse er sammen igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!