Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 22. mars 2011

Sol til frokost

Det blir stadig lysere! I går var det vårjevndøgn, og det virker som at våren har tatt tak for alvor. Hoho!

Om morgenen kan jeg nå se solen komme snikende over hustakene, selv når jeg står opp tidlig...


...og plutselig er jeg ikke lenger alene ved frokostbordet.


Gammelt og tungt trebord, laget av oldefar i sin tid, med vårsol og kaffekopp på. Ganske så fint.

Dette blir en herlig dag, jeg føler det på meg.

God morgen!

7 kommentarer:

  1. Deilig :) Solen jagde meg til skolen i dag, herlig herlig herlig!

    SvarSlett
  2. Hurra, sol og litt varmere!

    SvarSlett
  3. /åh, takk. jeg var der i helgen, ja - jeg er virkelig glad i århus! og i dag er virkelig nærmere ja.

    SvarSlett
  4. Det er en så deilig følelse å få hilse på sola igjen!<3

    SvarSlett
  5. åh, hadde våren berre vore like framtredande her i tromsø. men neida, vi har snøstorm, vi. i alle fall nesten.

    sv: Ja, furunål er fantastisk : D Takk, du òg!

    SvarSlett
  6. Kos dere i sola, flottinger!

    Isabel: Håper Tromsø-været tar seg opp!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!