Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 16. august 2010

Sett på runden: Småplukk

Denne lørdagens postrunde tok litt lenger tid enn vanlig, fordi det var en måned siden sist jeg hadde jobbet, men det var fint å være tilbake. Jeg fikk fint vær og en passelig postmengde. Det har skjedd en del på ruten min siden sist - folk har flyttet ut og inn i løpet av sommeren - og det er alltid morsomt.

I dette bygget foregår enda mer, det har mistet innmaten i ferien:


På et hjørne hadde det dukket opp en haug med flotte liljer. Jeg har gått forbi dette bedet hundrevis av ganger, men jeg ante ikke at det kunne se slik ut! Godt arbeidsmiljø.


En liten dør inni en stor dør; et mørkt portrom innenfor en gate badet i solskinn. Små, litt hemmelige gleder.


En av tre katter jeg møtte denne lørdagen. Jeg koser litt med dem når jeg har tid, og blir alltid glad når de kommer snikende!


Jeg var ganske sliten og trøtt da jeg gikk til jobb, men glad og fornøyd da jeg gikk hjem. Tenk å kunne ha det sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!