Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 31. august 2010

Hei, panda!

Da jeg var i Kina i sommer, fikk jeg anledning til å se pandabjørner. De spiste, lekte og latet seg inne på store, grønne områder i Beijing Zoo. For noen bedårende vesener!


Jeg kjøpte med meg en kopp hjem, en klassisk kinesisk tekopp med filter, som tilfeldigvis hadde noen pandaer på seg. Oppi har jeg hvit te, også den fra Kina. Nam!


I dag leste jeg at WWF er på utkikk etter pandapassere - seks personer får muligheten til å tilbringe en måned i Kina sammen med pandajørner. Konkurransen er en del av en kampanje for å øke bevisstheten rundt pandaens tilpasningsproblemer og skumle situasjon. Har du mulighet, så meld deg på! Disse dyrene er for sjarmerende og uskyldige til at vi kan la dem forsvinne!

2 kommentarer:

Alltid koselig med kommentarer!