Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 11. juni 2010

Sommerfrii!

Da var det min tur igjen. Endelig har jeg tid til tull, for jeg har SOMMERFRII! Det er ubeskrivelg deilig, ingen pensumbøker skal åpnes før august og det føles ganske fint.
I går feiret klassen 1 år med skolegang. Vi var i Frognerparken til langt på natt. Det var solnedgang, det var latter, det var sang -og ØL!
Pils i park er en bra kombo.


Kate og meg i Frognerparken.

Jeg er i godt humør, Synne baker, vi hører på god musikk og etterpå skal vi se Sex And The City 2.
(Jeg hadde egentlig tenkt å gå i høye heler, men det regner i hovedstaden. Så det blir klassiske, grønne gummistøvler!)
I kveld blir det vors hos jentene på Sagene, fest i bakgården på skolen og avslutningen på et fantastisk år nærmer seg.

Jeg skal lakke neglene mine nå..
(Grønne kanskje, så de matcher støvlene?)

2 kommentarer:

Alltid koselig med kommentarer!