Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

søndag 13. juni 2010

Litt lykkelig

Jeg er så heldig. Så ekstremt heldig. Jeg vet det hele tiden, det ligger i underbevisstheten, men noen ganger blir det så tydelig. Noen ganger er det nesten overveldende. Som nå.

I går arrangerte jeg og to nære venner trippel bursdagsfest, og det ble så bra! Været vår grått og vått, så festen ble flyttet fra takterrassen min til leiligheten til Tine, men det la ingen demper på stemningen. Det ble kake og ballonger, mye folk, mye vin og mange presanger! Jeg var ikke forberedt på noe gavedryss, for jeg ble tross alt 23, og i går var det en uke siden selve dagen. Jeg tenkte at det sikkert ville dukke opp noen vinflasker, men jeg fikk den ene omteksomme gaven etter den andre (og dessuten fire vinflasker og en tequila, hohoi)! På sengen min ligger en liten haug med nye ting, og kjøleskapet er fullt av godt drikke. Jeg ble helt satt ut, faktisk.

Jeg har så herlig omgangskrets. Gårsdagens fest var full av flotte folk fra ulike miljøer; alt fra radiokolleger jeg ser ukentlig, til barndomsvenner jeg ikke har sett på lenge. Jeg tror alle hygget seg, men jeg tror ingen hadde det så fint som meg. Jeg blir så glad av godt selskap, av mange morsomme mennesker samlet på ett sted, av latter. Jeg blir litt lykkelig, rett og slett.

Til alle som bidro i går, og til alle som bidrar ellers, til alle jeg er glad i og som gjør meg så glad: Tusen takk!

1 kommentar:

Alltid koselig med kommentarer!