Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 7. juni 2010

Siden sist

- Har jeg tilbragt mye tid på takterrassen og i parken. For et vær!

- Har jeg sett Green Day spille på Ullevaal Stadion, sammen med 20.000 andre.

- Har jeg fått fine blomster av en fin fyr:


- Har jeg lest ut én skjønnlitterær bok og begynt på en annen - ferien er et faktum, så pensum er ute av bildet, og det er så godt å kunne lese fiksjon uten å få dårlig samvittighet!

- Har jeg sett Vertigo, Alfred Hitchcocs klassiker fra 1958. WOW.

- Er jeg blitt et år eldre. På lørdag fylte jeg 23. Jeg ELSKER å ha bursdag! Det blir ikke feiring før neste helg, og jeg jobbet på lørdag, men jeg fikk gaver, spiste kake og nøt følelsen av at det var MIN dag. Hurra for meg!

Denne uken og dagen begynte med en joggetur og en stor frokost bestående av blant annet ferskpresset appelsinjuice, goudaost, cherrytomater og ikke minst bursdagskakerester til dessert - hvilken hverdagsluksus!

I dag har jeg tenkt å besøke Nasjonalgalleriet og Den franske sal, for det har jeg aldri gjort før, og nå har jeg endelig tid. Dette blir spennende! Jeg gleder meg til Taran får ferie på torsdag, for da kan Søstrene Suse gå på oppdagelsesferd sammen!

Ha en morsom mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!