Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 3. juni 2010

Sol, SUB og Sorgenfri

"God dag, god dag! Dette her er Meterologisk institutt. Vi kan melde om at regnet nå tar slutt, og vi får sol, sol, sol!"

Ikke bare er dette begynnelsen på dagens innlegg og på en passende låt når solen skinner som nå - det er også begynnelsen på radioinnslaget jeg redigerte ferdig i ettermiddag. Jeg tilbyr like gjerne litt ren reklame denne gangen! Jeg bidrar som kjent til et kulturprogram på Radio Nova som heter Sorgenfri, som går på søndager, og nå har vi bare to sendinger igjen før sommeren. Lytt til oss på fm 99,3 mellom tre og fire på søndag!

På lufta med Sorgenfri

Ta også en titt på www.subradio.org dersom du er ute etter en god lytteropplevelse. SUB er det andre radioprogrammet jeg har bidratt til i år, et rendyrket reportasjeprogram som tar for seg en ny subkultur hver uke. Det er så mange morsomme mennesker der ute! Jeg har bare fått laget to slike reportasjer i vår - den om rånere og den om LANere - men nettsiden er full av stemningsfull snacks. Ta en titt!

Et radio-semester er snart over, og hele Radio Nova tar sommerferie søndag 13. juni. Neste år kommer jeg til å være redaksjonsleder i Sorgenfri, så det blir spennende - det er nok å se frem til også i semesteret som kommer!

I kveld har Taran og jeg spist ostepop med gaffel og sett på emosjonelle Friends-episoder. I eksamenstiden er det enkleste ofte det beste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!