Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 22. april 2010

Fem nye

Solen har kommet tilbake, og jeg kan ikke annet enn smile. Det er 14,5 grader utenfor vinduet vårt i Heimdalsgata, og jeg føler på meg at dette blir en fin torsdag!

Som en oppfølging til Fem kjappe-posten fra midten av mars, vil jeg presentere fem nye ting jeg gleder meg til for tiden. Noen av de forrige punktene gjelder fortsatt, andre er forbi, men uansett har det dukket opp så mye nytt å glede seg til at en ny post er på sin plass.

Fem nye ting jeg gleder meg til:

- Praha-tur
Jeg reiser til Praha med kjæresten min, Jonas, førstkommende onsdag. I hvert fall så lenge askeskyen oppfører seg. Ingen av oss har vært i Praha før, så om du kjenner til et spennende museum, en sjarmerende fortauskafé eller en god øl - si ifra!

- Å få denne t-skjorta i posten.
Jeg bestilte den for en halvtime siden; frakten er gratis og prisen var tre dollar. Hurra for latterlig billig spontan-shopping på nett!

- 17. mai
Søstrene Suse ELSKER nasjonaldagen! Hele landet pynter seg og rusler rundt med ispinner og store smil, og det er legitimt å drikke champagne til frokost... Vi skal være i Oslo i år - Taran har bord på Grand og på Lekteren, jeg lader opp med 16. mai-galla på Chateau Neuf. Dette blir digg.

- Sommerkonsert med Green Day
Fredag 4. juni, kvelden før bursdagen min, står premium-punkerne i Green Day på scenen på Ullevål. Jonas og jeg har billetter. Oi, nå spiller de Green Day på radioen! For et sammentreff! Nå gleder jeg meg faktisk enda litt mer enn jeg gjorde for tjue sekunder siden. Haha, tegn eller tilfeldighet? Tøff tilfeldighet, bra band!

- Alle Festers Mor
Denne lørdagen slår alle Oslos studentforeninger seg sammen og snur Chateau Neuf på hodet. Det er ventet 3000 mennesker som skal drikke og danse frem til daggry. Søstrene er klare for fest!

Jeg håper alle der ute har noe å glede seg til! Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Kjære Synne! Så koselig å få kommentar fra deg! Har lagt til bloggen deres på bloggen min:-) Koselig å følge med deg! Ha en nydelig helg du også vennen! Klem Kristin

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!