Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

onsdag 16. mai 2012

Gallaforberedelser og forhåndsgratulasjoner

God onsdagsettermiddag! Jeg titter bare innom for å si at jeg gleder meg.

Jeg gleder meg omtrent like mye til i kveld som til i morgen. I aften skal jeg nemlig på den årlige grunnlovsgallaen på Det norske studentersamfund, så jeg har funnet frem de svarte hanskene og de høyhælte skoene (som utelukkende brukes på ball og galla tre ganger i året). Videre har jeg ny kjole, og Jonasflotte har slips i samme farge, og jeg har dyrebare dråper på lommelerken. På studentersamfundets gallaer er det strenge regler for hvordan man skal kle seg og te seg, men det er rom for mange skåler og mye moro!

I morgen blir det frokost, is, tog, lunsj, klemmer, flagg , middag, sprudlevin og smil - som seg hør og bør. Nasjonaldagen er en av mine definitive yndlingsdager! Alle pynter seg og gratulerer hverandre, og det med god grunn.

Jeg legger ved et lite detaljbilde av den nye gallakjolen min. Jeg skal vise dere resten ved en anledning!


Jeg rekker nok ikke å stikke innom i morgen, så jeg sier det allerede nå:

Gratulerer så mye med grunnlovsdagen, alle sammen!

Hurraaa!

10 kommentarer:

  1. Kos deg masse i kveld, og i morgen! Så sees vi snart <3 Klem!

    SvarSlett
  2. Detaljbilete minner om noko frå ein veldig fin kjole. Gler meg til å sjå heile! Kos deg masse, og eit lite hurra på forskot for i morgon.

    SvarSlett
  3. Tre ganger i året? Ikke dårlig! Dette er jo som man ser på amerikanske filmer - hansker og greier!! HAVE SUPERFUN! Hihihih!

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal det være, så skal det være! Ja, jeg er på to slike gallaer og ett ball hvert år - gøy med skyhøyt glamournivå innimellom!

      Slett
  4. Flott detaljbilde! Gleder meg til å se hele :-). Kos deg på både galla og på grunnlovsdagen vår!

    SvarSlett
  5. oï,aï!oüï;komplimenter! Kjempegod forbløffet,for din kjole! God 17 mai feiringen... Bruno

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg hadde en flott nasjonaldag!

      Slett
  6. Tusen takk for koselig melding hos meg:) Ser at vi har en felles blogg vi følger hver fredag. Veldig koselig fredagstradisjon å besøke Glamourbibl:-) Ønsker deg også en god helg! Håper onsdagens galla var bra. PS: den dørmatta under her tror jeg jammen jeg må få tak i:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, haha, den dørmatta får meg alltid til å smile! Veldig enig i at Glamourbibliotekarens fredagsinnlegg er en fin tradisjon. Mange takk, god fredag videre!

      Slett

Alltid koselig med kommentarer!