Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 7. juni 2012

Instagram: Lappeteppe nr. 2

To uker har gått siden sist, og det er tid for en ny oppsummering gjennom mobiltelefonen min!


Mitt første (og hittil eneste) Instagram-selvportrett, et pent frimerke, godsaker på en sosial lørdagskveld.


Post-it-Mario, en rød valmue blant gule påskeliljer, den doble sløyferingen som er en av mine favoritter.


Ballonger utenfor en bokhandel, vårgrønn eføy i solen (uten filter), sjakkruter på gulvet i et ledig butikklokale.


Veskehåndkleet mitt på Towel Day (en årlig hyllest til den avdøde forfatteren Douglas Adams, hvis absurde og underholdende arv lever videre), fine sofatrekk på Gardermoen, det obligatoriske bevisbildet fra Paris.


Spiselige souvenirer, en kattepus i kaffekoppen min, Oslos lyseste og livligste rulletrapp.


En postkollega på en lørdagsmorgen, hjemmelagde ramennudler, et morsomt vindu i en knallblå dør.


Pene roser fra Jonasflotte, kjolevalget på bursdagen min (denne linkjolen sydde moren min til seg selv da hun var på min alder, så den er godt og vel tredve år gammel - like fin i dag!), en søt forside på et gratismagasin.

Følg meg som Synnebollen på Instagram, hvis dere vil!

Tusen takk for all oppmerksomhet på bursdagstirsdagen, forresten! Dere er så bra. I dag skal jeg drikke øl med gode kolleger, og i morgen begynner Oslo Comics Expo, og det er blitt noe varmere i været. Junismil!

14 kommentarer:

  1. Instagramlappetepper er jammen fine! :)

    SvarSlett
  2. Så mange fiiiiine detaljer!

    SvarSlett
  3. Fine! Vart ganske nysgjerrig på kva fint som er inni det magasinet.

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har knipset med mobilen din! Kanskje på tide at jeg ordner meg Instagram også... :)

    SvarSlett
  5. Snart kan jeg også lage instagram lappeteppe!!

    sv: elsker lost, har sett serien litt for mange ganger, haha (spesielt de første sesongene)

    SvarSlett
  6. Så nydelig! Jeg liker disse lappeteppene dine <3

    SvarSlett
  7. farger kjole, som tenkt i, gjort vakre harmonier,av antikken og dens materielle noble..se gjort bra med roser som vaere til kjaerligheten, og mer!godt fortsettelser til dere.. bruno

    SvarSlett
  8. Å, herlige to uker, ser det ut som. Jeg liker Instagram-Synne veldig godt :)

    SvarSlett
  9. Herlig!
    Tror jeg må skaffe med en slik telefon snart!

    SvarSlett
  10. Takk for fine tilbakemeldinger! Jeg er blitt ordentlig glad i Istagram!

    SvarSlett
  11. min kone "daniele" sier ditt bildet er fin bra som i " Amélie Poulain " movie!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, for et hyggelig kompliment. Jeg er veldig glad i den filmen! Hils og si takk!

      Slett

Alltid koselig med kommentarer!