Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 1. mars 2012

Vinnerne

På den første vårdagen har jeg funnet frem en av mine mest sjarmerende aluminiumsbokser...


 ...og skrevet navn på konkurransedeltakere på små papirlapper...


 ...og trukket ti vinnere.


Josefine, Marikken, Julianne, Rakel, Kathleen, Marikken, Ilona, Isabella (Gråbekka), Tine Katrine og Maria.
Send meg en epost (oppe til venstre) med adressen deres, så får dere en pose te i posten om ikke lenge. Gratulerer!

Takk til alle som deltok! Dette var gøy!

I dag har jeg måttet bruke solbriller på vei hjem fra jobb, og jeg har fortsatt konsert i kroppen etter i går. I kveld skal jeg treffe gode venner, og i morgen er det plutselig helg igjen. Mars begynner bra.

17 kommentarer:

  1. Wehiii! Jeg vant! Sender deg en e-post! :)

    SvarSlett
  2. Jippi!:) Er storfornøyd:) Takk for fin premie! Fin boks:)Har sendt mail.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fin premie! Har sendt mail :)

    SvarSlett
  4. Eg gløymde å skrive meg på, men det gjer jo ikkje noke når ti andre kunne vere heldige og få ei teglede i posten:)

    SvarSlett
  5. Hurra! :) :) og jeg som aldri vinner noe som helst, hihi! Årets første solbrilledag på meg også! Dette lover bra! :)

    SvarSlett
  6. Så fin boks :-) og gratulerer til alle vinnerne :-) !!

    SvarSlett
  7. det er sikkert, at jeg var konkurrerer ikke, fordi jeg liker ikke at alle konkurranser eller spill; sa jeg haper du ikke blir for oppriktig (a destabilisere den tingen))!. na, mine Gratulasjoner til de helige vinnerne..men jeg tror deg, automatisk tjent litt noe,"Synne",fordi: "Qeen" av festen er du!...vel, flyr en overraskelse til deg! (saluto del Artiste.) bruno

    SvarSlett
  8. Hurra for vinnerene, og hurra for boksen. Og hurra for sola, og helg. Herregud; hurra for alt du skriver. Finfint. :)

    SvarSlett
  9. For ein bra ting på ein første vårdag! Dumt eg ikkje fekk heve meg med i trekinga, men hurra for søte boksar og heldige vinnarar! :)

    SvarSlett
  10. Oi!! Dette hadde jeg glemt av (flaut!!), men herremin så gøy! Tusen takk!! :D

    SvarSlett
  11. Har fått teen i posten:) Tusen takk! Gleder meg til å smake:)

    SvarSlett
  12. Gråbekka: Så fint at den fant frem! Håper du liker den!

    SvarSlett
  13. Har fått teen.Har ikke hatt mulighet til å smake på den
    ettersom jeg ikke har vært hjemme.Men nå er jeg det, og
    gleder jeg meg til å smake! Den lukter iallefall godt :)
    Så takk igjen! :)

    SvarSlett
  14. Ilona: Det er et godt tegn om lukten appellerer! Gleden er på min side. God helg!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!