Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 13. mars 2012

Strandliv med sjarm

Våren er på vei. Man kjenner det på vinden. Dessuten er det slik at solen er oppe fra jeg går på jobb til jeg går hjem, den stikker i øynene og varmer i ryggen, så selv om vi får et ekstra snøfall innimellom (senest på torsdag!), er det ingen tvil. Jeg har byttet ut gråmelert vinterjakke med lyserosa trenchcoat, men beholder skjerf og vanter inntil videre.

Når våren kommer på ordentlig, er det ikke så lenge til sommeren er her. Når sommeren er her, vil jeg slange meg ved vannet i badetøy som dette.


Alle bilder er lånt og linket

Dessuten vil jeg gjerne kjøre veteranbil til stranden, og sitte i fluktstol i tre og stoff, og utelukkende bli foreviget på kornete svart/hvitt-bilder. Ganske flatterende greier, nemlig! Denne sommeren blir fin, jeg føler det på meg.

Først skal jeg nyte våren! Hurra for at den er her!

12 kommentarer:

  1. Eg vurderer sterkt å skaffe meg ei sånn badedrakt. Dei er so flotte!

    SvarSlett
  2. Så herlig! Jeg vil også ha en sånn badedrakt. Et stort hurra for sola som har varmet så deilig i det siste <3

    SvarSlett
  3. For noen fantastiske bilder:-D! Kule og herlige 50 talls strandbabes!

    SvarSlett
  4. Hvorfor lages det ikke slike badedrakter lenger? Vår er så godt, i dag tror jeg jammen jeg skal unne meg en is i sola :)

    SvarSlett
  5. Takk for fin kommentar på bloggen!
    Hadde det veldig fint "hjemme" og har heldigvis blitt frisk igjen.
    Håper du får en fin uke xx

    SvarSlett
  6. Å. så herlige bilder! Si gjerne fra om du finner noe som helst badetøy som ligner, jeg vil også ha. :D

    SvarSlett
  7. Dette innlegget gir meg romantiske følesler og jeg synes jeg kjenner solstrålene. Desverre er det nok litt lurevår ute å går ennå

    SvarSlett
  8. Herlige bilder! og jeg henger med på - Hurra for våren som er kommet!:)

    SvarSlett
  9. Vi kan lede an i en retro-revolusjon på stranden, hoho! Nyt vårtegnene, alle sammen!

    SvarSlett
  10. Jag ràkade ut för samma snöfall i torsdags - i Göteborg.

    Som vanligt uppskattar jag din optimism! Ja, sommaren skall bli fin! Redan vàren har börjat bra! 20°C här i Paris i eftermiddag! :-)

    SvarSlett
  11. Stilige badedrakter! Må da være mulig å oppdrive sånt noe i noen nettbutikker?

    SvarSlett
  12. Love that old style photography - gorgeous!

    http://fashioncherry.co/too-thin-for-fashion/

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!