Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 15. mars 2012

Borte

Søstrene Suse pleide å ha en bestemor som leste Pippi-historier høyt for oss da vi var små, og som bodde i en leilighet med mange bilder på veggene og en lampe med dusker i et hjørne, og som likte å drive med slektsforskning og drikke te og bake tebrød, og som gjerne pyntet seg med en lang, kongeblå kjole i familieselskaper. Da vi våknet i dag morges, hadde vi ikke det lenger. Det blir kanskje litt stille her inne for en stund.

18 kommentarer:

  1. Jeg kondolerer!!

    Det er så vondt, så vondt å miste besteforeldre... Min dypeste medfølelse.

    SvarSlett
  2. Huff, så trist å høre. Føler med deg og dere! Det er lite jeg kan si, men jeg håper dere får huske de gode minnene ekstra godt i dagene framover, og dele dem med andre dere er glade i og som var glade i henne.

    SvarSlett
  3. Jeg er glad i deg. Tenker på deg!

    SvarSlett
  4. Det er forferdelig vondt og vanskelig å miste besteforeldre. Tenker på dere, og håper familien deres er samlet med de gode minnene om henne <3

    SvarSlett
  5. Kondolerer så mye, Synne. Masse tanker til deg og Taran, jeg håper dere minnes de gode stundene <3

    SvarSlett
  6. Kondolerer og sender tankar i massevis <3 veit korleis det er å miste nokon.

    SvarSlett
  7. Stor klump i både hals og mage. Jeg kondolerer så veldig, veldig mye<3!

    SvarSlett
  8. par la pensée, la parole et l'action ; fait ce que tu sais faire... c'est pourquoi , notre coeur est tourné vers vous et les votres.bruno

    SvarSlett
  9. Klump i halsen. Jeg vet akkurat hvordan det er, og jeg føler sånn med dere.. Kondolere.
    <3

    SvarSlett
  10. Kondolerer, Synne. Ta godt vare på dere selv <3

    SvarSlett
  11. Å nei, så utrolig dumt og trist. Tenker på dere og sender en virtuell trøsteklem som jeg håper hjelper litt. Og det er bare å ta deg den tid du trenger, blogging er det minst viktige i verden i forhold tross alt.

    SvarSlett
  12. Jeg kondolerer så utrolig mye, til begge to. Hjerte

    SvarSlett
  13. Kondolerer så mykje. Ta vare på kvarandre.

    <3

    SvarSlett
  14. Åh, så trist. Jeg føler så med dere. Ta vare på hverandre!

    SvarSlett
  15. Kondolerer så mye, kjære dere!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!