Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 12. februar 2011

Denne uken har jeg...

...endelig gått i gang med å se Gilmore Girls, sånn systematisk og ordentlig, sammen med Taran. Takk for lånet av første sesong, Ine! Vi gleder oss til all kosen som venter!

...hatt tre fransk-forelesninger. Ikke alle var like spennende.


...sett filmen 500 Days of Summer og likt den godt. Det er forfriskende å få servert uvanlige kjærlighetshistorier på film!

...besøkt Smak-messen på Lillestrøm. Fem timer med fråtsing. Fint med kontakter i hotellbransjen, altså.

...bakt grove kjeks med kaffe, mandler og mørk sjokolade.


...begynt å forberede meg så smått på å reise til Tyrkia på tirsdag, ved å sjekke vær, vaske klær og skrive lister.

...fått flere fine blogg-kommentarer enn noen gang - så snille dere er, det er virkelig kjempekoselig med tilbakemelding!

I kveld skal jeg ut og pilse litt med Posten, og i morgen skal jeg ha Sorgenfri-sending og tilbringe tid med kjæresten min. Blir bra!

Har dere hatt en fin uke?

6 kommentarer:

  1. Så mange fine ting, veit ikke hvor jeg skal begynne. Gilmore Girls er verdens beste serie, og jeg misunner deg timene framover, du vil elske det du også! Og 500 days of Summer må nok være favorittfilm topp tre hos meg (da med Disney i egen kategori) Hihi.

    Ha en finfin lørdag, Synne! <3

    SvarSlett
  2. (500) er så finfinfin! Definitivt i topp 5 av favorittfilmer.

    Godt du har begynt med gilmore girls, du har ufattelig masse gøy i vente <3

    SvarSlett
  3. Kjempefin uke, jeg var tilogmed våryr. Har lært meg masse fransk, kjøpt tosk i fiskebasaren, gått på stranda, lest en gøy bok og ridd på hest.

    SvarSlett
  4. Jeg har hatt en fin og rolig uke, med lesing, tv-serier, to Disney-filmer (Skjønnheten og Udyret og 101 dalmatinere), litt rødvin, masse sjokolade og jobbhelg. Og hurra for GG! :)

    SvarSlett
  5. Ja, jeg føler meg kjempeheldig! Og takk for søte ord! Jeg vil også ha franske forelseninger!

    SvarSlett
  6. Maren og Ingrid: Jah, jeg gleder meg masse og jah, (500) var skikkelig søt!

    Kathleen: Våryrhet, så morsomt! Fransk og fisk og hest og litteratur, alt høres bra ut!

    Koffeine: Disney, altså. Og vin og sjokkis! herlig!

    Veronic Mike: Kos deg med gitargutten din i morgen! Det skal jeg :)

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!