Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 18. desember 2010

Julefri!

Da var det endelig min tur. I går fikk jeg juleferie og det føles veldig fortjent. Etter to uker med intens lesing og tre eksamener på fem dager smaker ferie ganske godt!
Nå som eksamenskjøret er ferdig, har jeg tid til å gjøre ting jeg har lyst til.. Snart må jeg vel begynne å kjøpe julegaver, det er jo et mas uten like. Julen blir hjemme i Løten i år, og jeg gleder meg veldig til å komme hjem.

En pitte liten oppsummering:
Det har vært rortete i stua med ark over alt..
Også fikk jeg gleden av å lese og sove en natt på Bristol Hotell..
Også gjorde jeg sikkert 100 økonomi oppgaver.
Men alt gikk ikke like bra..

Da trodde jeg hodet mitt skulle eksplodere!

Eksamenslesing er slit, men det er jo litt gøy når det holder på også.

Første dag av feiren har vært svært lite produktiv, og det er deilig. I kveld blir det hjemmekos og hånballkamp. Også må jeg jo bare nevne det, jeg har 45 dager ferie. Jada, du leste riktig.. fire, fem, fem og førti dager. MAGISK!

Jeg benytter anledningen til å ønske alle en fin førjulstid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!