Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 30. desember 2010

Årskavalkade 2010

En liten oppsummering er på sin plass! I 2010 har jeg blant annet

- lest mange litterære klassikere, og kost meg veldig med det:


- lært å like svart kaffe, selv om jeg fortsatt drikker mest te:


- begynt som postbud og sett mye fint på min ferd:


- laget masse radio med Sorgenfri på Radio Nova:


- hatt kjæreste både ved årets begynnelse og årets slutt. Jeg fanget en flott fyr midtveis i 2009, nemlig, som jeg holder på ennå. (Det er han som har tatt radio-bildet, forresten.)

- sett en drage:


- besøkt Belek (Tyrkia), Praha, Beijing, London, Paris og Stavanger. (Praha, Beijing og Stavanger hadde jeg aldri vært i før, og det ble tre flotte og veldig forskjellige turer.) Her følger ett glimt fra hvert sted:





- hatt mindre penger enn vanlig, særlig siste semester, og måttet kutte ned på en del ting, for eksempel kinobilletter. I 2011 er jeg tilbake med fullt stipend og en kinofilm i uken! Gleder meg!

- fått min egen Totoro:


- vært på mange fete konserter, og sett eksempelvis Kaizers Orchestra, In Flames, Dimmu Borgir og Avenged Sevenfold:


- begynt å blogge sammen med lillesøster Taran. Søstrene Suse ble til i Februar. Takk for at du leser!

Det er naturligvis umulig å presentere et representativt utvalg hendelser fra året som har gått, for jeg har selvfølgelig bakt og badet og sunget og spist og spilt og festet og lært og ledd og gjort en masse annet som ikke blir nevnt, men én ting er sikkert: Jeg har hatt mye å glede meg over i 2010! Jeg velger å tro at 2011 har like mye morsomt å by på.

I morgen skal jeg gå med post, og når kvelden kommer, skal jeg feire det nye året i middagsselskap hos kjæresten min. Vi blir 18 stykker og skal spise fem retter. Jeg gleder meg!

GODT NYTT ÅR!

7 kommentarer:

  1. åh, totoroar, minidrakar og Dimmu! Totusenogelleve vert fabelaktig! Godt nyttår til deg også (:

    SvarSlett
  2. Kjære Synne, for et år! Og jeg er så glad for at jeg har fått lage radio med deg, drikke te med deg, snakke om Disney med deg, tenne på servietter med deg, og se deg hver eneste uke. Det er jeg så glad for <3
    God nyttår til deg!

    SvarSlett
  3. Jeg har hatt den store gleden av å følge deg gjennom året- jeg gleder meg til å følge deg Synnebollen gjennom et nytt år:-) Godt nyttår vennen min!!!! Vi må få til en øl eller fire i 2011! Det er et nyttårsforsett fra min side:-):-) Klem klem klem klem

    SvarSlett
  4. Martopia: Hverdagsmagi, fantasifigurer og mørk musikk er herlig, jeg har det på planen for neste år også!

    Maren: Jeg setter veldig stor pris på alt det fine vi har delt i 2010, og gleder meg til mer kos!

    Kristin: Da er vi to om det nyttårsforsettet! Jeg gleder meg til å skåle med deg i 2011!

    SvarSlett
  5. Oi, ikke bare Maren som er uheldig med tastaturet.. Martotopia! God(t) nytt år til alle!

    SvarSlett
  6. Godt nytt år til deg og. Fint for gamle tanter å følge med dere to her på bloggen. Håper vi snart treffes igjen. Ha et supert år i 2011.

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!