Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 27. juli 2010

Den ene i Kina, den andre i Norge

Som mange av dere sikkert vet er Synnebollen i Kina. Hun ga meg en oppgave i løpet av de to ukene hun var borte. – Jeg skulle holde bloggen i live..

Til de som lurer har hun det kjempe bra. Det er supersalg, varmt og mye fint å se! Ser hun for meg der nede, to hoder høyere enn alle, rumpetaske, vifte i den ene hånden og pekebok for å finne toalett i den andre. I rumpetasken tipper jeg reporteren har antiback, småpenger, idoform og lydopptaker.


Ellers har jeg hatt en fin helg. Jeg har vært hjemme i Løten på årets hageparty. Det var veldig hyggelig å se mange av jentene igjen og vi hadde en hyggelig kveld.

Søndag tilbrakte jeg på sofan. Gaute (bror) var også hjemme. Vi var begge fyllesyke så det ble mange timer i horisontal stilling foran Tv`n .

Spesielt godt likte jeg lappen vi våknet til Søndag morgen..

En ting skal du vite Far, jeg setter pris på at du forteller oss hvor vi har maten.. Også i kjøleskapet da gitt!?


Den ene er i Kina, den andre er i Norge
Den ene sover på hotell, den andre sover hjemme.
Den ene spiser Kinesiske vårruller, den andre spiser norske jordbær.
Den ene har ferie, den andre jobber
Den ene har mørkt hår, den andre har lyst
Den ene savner den andre, men ikke like mye som den andre savner den ene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!