Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 23. juli 2010

Pencilin

Hei alle sammen.

Jeg vil bare informere de som bryr seg, bihulebetennelsen er så å si helbredet. Åh, du visste kanskje ikke det? Jo da, jeg har hatt syke bihuler og gått på pencilin i mange dager. Jeg syns pencilin er helt greit, legen ga jo bruksanvisning om hvor mange, når og hvor lenge jeg skulle ta de lange, hvite, usmaklige pillene. Tenk om de kunne gjort det med alt? Pensumbøkene skal åpnes tre ganger daglig, fem dager i uken. Hvis ikke Taran, blir du dårlig..

Pillene smaker som sagt skikkelig vondt og jeg er glad det ikke er mange dagene igjen. .. Når Synne fortalte meg at det er sopp ble jeg en smule skeptisk, i følge wikipedia er det fra soppen Penicillium chrysogenum, som visst nok befinner seg på havets bunn.. Litt kvalmt å tenke på, men så lenge det ikke føles som om hodet mitt skal eksplodere kan jeg ikke klage, jeg må heller si meg ganske fornøyd med tilværelsen.


Fem ting som beskriver dagen i dag..
- Jeg startet dagen med å gå en lang tur

- Synne trodde jeg hadde lagd sugemerke på meg selv i søvne
- Jeg glemte å ta 1 pille midt på dagen
- Jeg hadde en gjest på hotellet som het Ailien Cornboy
- Jeg spiste nudler til kveldsmat

Men seriøst …. 4 piller sopp daglig? Jeg har ikke spist så mye undervannssopp på lenge..

Ha en hyggelig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!