Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 4. mars 2011

Ferieregn

Nå kan dere la skadefryden flyte, for på Tyrkia-ferien fikk vi en dag med dårlig vær. Det blåste opp til liten storm, og jeg våknet av at regnet smalt mot hotellvinduene, og det lynte og tordnet i mange timer i strekk. Skikkelig uvær, med andre ord. Jeg elsker uvær!

Når det regner ute, kan man kose seg inne. Også på golfferie. Jeg benyttet sjansen til å skrive tjueåtte postkort...


...hvile håndleddet, som blir litt overarbeidet på golfbanen...


...besøke nærmeste kaffebar/konditori...


...samt skrive og sende en obligatorisk franskinnlevering.


Dessuten gledet jeg meg over de mange småtingene på rommet, som hadde fin innpakning med tradisjonelt tyrkiske motiver...


...som gikk igjen i mosaikken på søylene i matsalen.


Jeg utforsket også resten av hotellet, som var stort og stilig. Lobbyen var pyntet med hjerter i anledning Valentinsdagen...


 ...og barene hadde franske navn. Sånt liker jeg!


Jeg trivdes også med bibliotekbaren, så klart...


...og i spillehallen...


...og på biljardklubben, hvor jeg lærte noen nye triks.


Skal man først bli sittende inne i regnvær på ferie, finnes det kjedeligere steder å bo enn på Cornelia Diamond. Hotellkos!

5 kommentarer:

  1. Ferie er herlig uansett vær :) Ser ut som du har klart å kose deg på alle tenkelige vis, og det liker jeg.
    God helg fineste Synne, jeg gleder meg til vi sees på søndag!

    SvarSlett
  2. Digger den nye regnkåpa di altså!!! Kjempestilig!!! Den skulle du kanskje hatt med til Tyrkia da..hehe!!!! Ha en strålende helg søte deg!!!! Jeg skal kose meg ute i solskinnet sammen med familien. Klemmer Kristin

    SvarSlett
  3. Saa praktisk med en Petit Robert micro! Aldri sett för. God helg til deg ogsaa:)

    SvarSlett
  4. Maren: Vi sees i morgen, hurra for det!

    Kristin: Haha, jeg hadde definitivt tatt med den flotte regnkåpen om værvarselet hadde hintet om uværet.. Fortsatt god helg, her er det i alle fall flott lørdagsvær!

    Frøken Paris: Den er veldig hendig! Den inneholder nesten alt man trenger, uten å ødelegge ryggen ;)

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!