Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

onsdag 22. februar 2012

Noen ord fra den andre

Det er jo to av oss og jeg har lenge tenkt at jeg skulle skrive et lite innlegg. Jeg har tenkt på hva det skulle inneholde og det må vel bli en kort introduksjon om hva jeg bedriver tiden med, men de alle fleste ordene skal være dedikert til den flotte søsteren min.
Det er for min del en travel og spennende vår i vente. Jeg skal levere bacheloroppgaven 1 juni, med høye krav til oppgaven og meg selv vil det ta tid men jeg gleder meg veldig. Våren er flott, det begynner å bli lysere utover ettermiddagene og man kjenner at kroppen har ekstra energi etter vinterdvalen. For en deilig følelse!
Jeg har en flott kjæreste og så mange venner jeg bruker mye tid på, og ser frem til vår, utepils, golf, brunfarge, sol og til slutt kommer sommeren. Det er en herlig tid i vente og jeg håper alle andre føler det sånn.

En annen positivitet i hverdagen som alltid er rundt meg er Synne. Hun er rett og slett fantastisk. Hun er glad og positiv, strukturert og flink. Vakker, smilende og forståelsesfull. Hun bryr seg om alle rundt seg og vil helst at andre skal ha det bedre enn hun selv- jenta oser av gode egenskaper!

Jeg tror ikke jeg har sett hun i bukser på 2 år, hun er en skjørtejente som elsker å glede folk med postkort. Hun er flink til å bake, personlig er jeg håpløs når det kommer til matlaging, kasseroller, mel, sukker og slikkepotter. Bloggingen hennes er jo et kapittel for seg selv. Jeg leser den, rett og slett fordi den gjør meg glad.Vi bor sammen, vi hygger oss og har det fint i lag, hun leser franske magasiner og ser på franske programmer på tv. Jeg skjønner jo ingen ting.. Men jeg ser på bildene og ber hun oversette om det er noe som virker interessant, hun er så flink.

Til høsten skal vi ikke bo sammen lengre, verken i Heimdalsgata og mest sannsynelig ikke i samme land en gang. Det gjør meg litt trist, men å bo sammen med noen i over 20 år er jo ganske lenge i dagens samfunn så jeg syns vi skal være stolt!

Hun er et bollespisende postbud som jeg er så ubeskrivelig glad i.

Det passer vel nå med et litt gammelt bilde av søstrene, som faktisk er tatt i leiligheten vår på visningsdagen i 2009.

Jeg ønsker dere alle en fortsatt fin dag!

Taran

7 kommentarer:

  1. Så gøy å høre fra DEN kanten, også! Jeg lurer ofte på hvor det har blitt av Taran oppe i all vakre-bloggingen til Synne, men her er du altså :)

    SvarSlett
  2. Hei Taran! Så koselig å lese. Og dere er to flotte søstre!

    SvarSlett
  3. Så fint bilde! Og så artig med innlegg fra deg. :D Synne virker bare så utrolig herlig. <3

    SvarSlett
  4. det kan bare vaere glad for a ha en soster som din; kan vi bare det vaere glad for a ha barn som du er! og vi er glade for deg. bruno

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!