Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

søndag 5. september 2010

Sett på runden: Rosa roser og en hjertelig velkomst

Gårsdagens post-runde var en fryd. Passende mengde post, strålende sol, mye morsomt å se og høre. I én oppgang hørte jeg noen synge bursdagssangen, og i en annen hørte jeg noen leke gjemsel. I en tredje hørte jeg noen ha ganske høylydt sex, noe som gjorde meg relativt forlegen, men det var i alle fall mange typer liv i Oslos hjem denne lørdagen.

Sterke farger og fine fasader på St.Hanshaugen

Vår frelsers gravlund er frodig og flott om sensommeren

I Pilestredet Park leverte jeg en masse lydbøker til en person som tidligere har fått brev fra Blindeforbundet. Altså regner jeg med at vedkommende er svaksynt eller blind, og jeg synes det er ordentlig fint at god litteratur gjøres tilgjengelig for flere på denne måten. Jeg er selv glad i lydbøker, og har alltid likt høytlesning; dersom fortelleren er flink, er det herlig å høre på. Jeg liker å levere sånt som jeg tror mottakeren blir glad for å få!

Her følte jeg meg hjertelig velkommen

Disse rosene var så intenst rosa i fargen at kameraet mitt ikke helt klarte å takle det - de er minst like rosa som de ser ut på bildene. Heftig!

Jeg er så glad i Oslo, og jeg er så glad i post. Denne uka fikk jeg tre pakker med ting jeg hadde bestilt over nett, og jeg håper postmannen syntes det var hyggelige leveranser. Jeg ble i alle fall veldig glad da jeg fikk dem (og dere får sikkert se innholdet etterhvert, hehe). Ha en fin søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!