Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

onsdag 10. mars 2010

Champagne og Plumbo

Det er onsdag kveld. Personlig har jeg akkurat dusjet, fønet håret og pusset tennene.. Det blir en tidlig kveld med all den skjønnhetssøvnen det er mulig å få tak i. I morgen er det Snøball på Grand Hotell for Markedshøyskolen. 200 pyntede studenter skal møtes til dans i et av byens lekreste lokaler. Ball, venner, god mat og champagne på en torsdag..? Dette må jo bare bli bra!

Dette har vært en travel uke med forelesninger, oppgaveskriving, venner, lunsj og kaffe. Møtte Elisabeth og Mette i dag, to søtnoser jeg jobbet sammen med i Disney. Det var en fornøyelse å se dem igjen og mimre om det fantastiske livet ”vi en gang hadde”.

Nå skal jeg se dagens episode av Paradise Hotell. Det er jo TV-underholdning på sitt verste.. Teite folk med øl og tequila i Mexico..

Sist, men ikke minst… - En liten innrømmelse til min far.
Du har i alle år klaget på lange hår og tette sluk hjemme på Tun.. Dette er en jo en påstand om at mitt hode er skylden til tette sluk og oversvømmelser på badet..
Bare så du vet det, så tettes slukene i Oslo også. Jeg beit hardt i det sure eplet, og tittet ned i sluket. Der fant jeg en stor, fin og blond hårball.. Æææh - Du har alltid rett!


Ha en fortsatt hyggelig kveld!

1 kommentar:

Alltid koselig med kommentarer!