Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 7. september 2010

Veldedighet er bra!

Kreftforeningen og Norges Golfforbund (NGF) har inngått et langsiktig samarbeid om Pink Cup. Pink Cup er en golfturnering der inntektene fra turneringen og aktivitetene går til brystkreftsaken.. Totalt i år har norske golfklubber samlet inn over 750.000 kr. Det er jo bare helt fantastisk!

I fjor vant mitt lag og jeg landsfinalen på Kongsberg Golf Klubb. Landsfinalen 2010 ble derfor holdt på Sorknes GK i år (Søstrenesuses hjemmeklubb)

Det var et flott arrangement med glade golfspillere kledd i rosa fra hele landet!
Mitt lag består av tre andre golfere fra Sorknes. Vi ville gjøre det lille ekstra på hjemmebane.. Vi kjøpte fine rosa ONE PIECE`s og spilte 18 hull i sparkedress.
Solen skinte og vi hadde en fantastisk varm og flott dag på golfbanen.
Vi kom på en velfortjent 5 plass, kun to slag bak vinnerlaget.

"Taran, ta bilde av meg, jeg vil nevnes på bloggen deres"
Ken, you are welcome!

1 kommentar:

  1. Hurra for Sorknes!
    Vi tok inn over 35.000 i år... :))

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!