Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

søndag 15. juli 2012

Nye dryss

For litt siden oppdaterte jeg den nye bloggen, Et dryss kanel.

Tenkte det var greit å nevne det her inne, for de som ikke helt har fått omstilt seg ennå! Jeg jobber med å få flyttet Bloglovin'-følgerne herfra over dit, og de som følger på andre vis, må gjerne endre adressen selv for å kunne fortsette å få oppdateringer. Videre er det hyggelig om de som er så snille at de linker til meg, forandrer adressen til etdrysskanel.wordpress.com.

Det blir jo alltid litt uoversiktlig i slike overgangsperioder - takk for forståelse, hjelp og tålmodighet!

Jeg har forresten fått veldig mange hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger fra dere etter at jeg åpnet dørene til mitt nye virtuelle hjem, og det setter jeg veldig stor pris på.

God søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!