Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

onsdag 26. mai 2010

Sett på runden: Blomster og bier

Jeg tenkte vi skulle snakke litt om noen voksenting... Eller nei, ikke egentlig, men det er blomster over alt på post-runden min for tiden, og under en busk lå et brukt kondom. Ikke noe er som en ekkel kontrast for å få deg til å sette enda større pris på det fine!

Jeg vet ingenting om blomster, men disse heter nok noe sånt som superlilla trompetblomst.


Og disse heter kanskje lilje-lignende stjerneblome?


Dette er valmuer, tror jeg. Eller tulipaner. De er vakre, væffal.


I tillegg til de fine blomstene rundt omkring, så jeg et festlig, knallgult tre på Vår Frelsers Gravlund:


Samt noen lett utdaterte dekorasjoner i et vindu. Fort gjort å glemme, sikkert, men nå er det snart juni...


Nå skal jeg fortsette forberedelsene til fredagens fransk-eksamen.
Ha en fin dag, folkens!

5 kommentarer:

  1. Blomst 1: rabarbra (Synne, da!), blomst 2: synes forslaget ditt var fint!, blomst 3: tulipan, tre 1: veldig gul busk (jeg har lest om kategorisering av trær og busker, og det der er definitivt en busk).

    Vet du at du er en av de søteste som finnes? :)

    SvarSlett
  2. Rabarbra, tulipan, busk. Takk, Ine! Man lærer så lenge man lever!

    SvarSlett
  3. Du må gå i Botanisk hage! Der snakker vi blomster, der!

    SvarSlett
  4. Enig, Elen: Botanisk hage er kjempeflott nå, og jeg var der senest for en uke siden. Vi er så heldige at vi bor fem minutter unna...

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!