Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 7. august 2010

Beijing - Oslo - London

I går kveld kom jeg hjem fra Beijing, og i morgen tidlig reiser jeg til London. Jeg er litt sliten, men veldig blid, og føler meg nesten ruset på Kina. De to siste ukene har vært ganske utrolige, fulle av nye og flotte opplevelser fra morgen til kveld.
Her kommer noen smakebiter:

Bakgården til hotellet vårt

De ni dragers mur i Beihai Park

Zhong Shan Park ved Den forbudte by

Lamatempelet

Jeg kan ikke annet enn å anbefale Beijing på det sterkeste!

Nå er det altså London, min favorittby, som gjelder. Kjæresten min og jeg har fire dager til rådighet, og jeg gleder meg max. Det var veldig fint å komme hjem til Heimdalsgata og å se Taran såvidt, før neste by står for tur.

Som jeg elsker å reise!

1 kommentar:

Alltid koselig med kommentarer!