Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

søndag 28. februar 2010

Søndag kveld...

Søndag kveld i Heimdalsgata. Det er blitt mørkt, og man ser den hvite snøen dale så lett under gatelysene. Jeg har tent masse lys, kokt kaffe og plassert meg selv i putesenga... Kjennes ut som jeg blir her resten av kvelden. Spotify ruller i bakgrunnen, med rolig og avslappende musikk. Kan en søndagskveld nesten bli bedre?

Synne og jeg kom hjem fra Løten i ettermiddag, etter åpning av akevittbar på Østerdalen hotell. Arrangementet var hyggelig og vellykket - vi er stolte av dere, Mor og Far! Dere får det virkelig til.
Det var en lang busstur, mye trafikk og endeløse køer siste søndag i vinterferien. Vi ”feiret” hjemkomsten med sushi og falaffel. JUMMI!

Synne er hos Inefisk mens jeg nyter kvelden hjemme. Skal se på hockeykampen mellom USA og Canada kl. 21.00. Hvem tar gull? Jeg håper på USA, ingen bombe egentlig...

Håper alle andre har en like koselig søndagskveld som meg!

Hmm... John Mayer synger ”can't stop loving you”.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!