Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 25. mai 2012

Paris-pinse

Egentlig burde jeg vært ute i kveldssolen, og egentligegentlig bør jeg pakke, men jeg vil liksom bare oppdatere dere: Jeg reiser til Paris i morgen tidlig. Billetten min har ligget klar en stund, og skal nå byttes inn i et sete på et fly. Et fly som lander i en by jeg bare har besøkt to ganger før, men som likevel føles litt som en venn.

Mitt lille pinseeventyr varer i fire dager. Jeg gleder meg til å besøke gallerier og restauranter og parker, og skal dessuten treffe to kusiner: Sanna, som bor der for øyeblikket, og Ragni, som også er på besøk denne helgen. Det er en stund siden jeg så dem begge, så jeg gleder meg til å møte og klemme dem!

Det er nå halvannet år siden sist jeg var i Paris. Da var det høst.


Nå er det vår, nesten sommer, og det er spådd fint vær. Dette blir bra på mer enn én måte, hoho.

Riktig god langhelg til alle! Nyt den, det fortjener dere!

12 kommentarer:

  1. God tur, kos deg masse!

    SvarSlett
  2. God tur, og nyt hvert minutt! Vi er i Tromsø i regn og vind og ti grader. Men fint allikevel!

    SvarSlett
  3. Å, herlig!! Kos deg riktig riktig mye! :)

    SvarSlett
  4. Ha en superduper tur til Franskland! :-D Kos deg maks!!

    SvarSlett
  5. Heldig! Kos deg masse!

    SvarSlett
  6. Åh - hælihæli! KOS deg, Synne!

    SvarSlett
  7. PARIS! God tur, det fortjenar du!

    SvarSlett
  8. Å, jeg gleder meg masse til å høre om Paris turen din! Jeg lenger sånn tilbake til den byen! :)

    SvarSlett
  9. God langhelg!
    Håper du kommer med noen fine anbefalinger. :)

    SvarSlett
  10. Takk for gode ønsker, alle sammen! Håper dere også hadde en super pinse!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!