Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 8. april 2010

Post påske

post prep, (lat.) etter

Påskeferien er over for denne gang, og vi skriver april. Nå er det vår! På ordentlig! Man kan kjenne det i lufta, for vinden er blitt varmere, og man kan lukte asfalten og vårregnet. Herlig!

De siste dagene har jeg brukt til å gjøre mye og sove lite - i hvert fall føles det slik etter en lang og flott ferie. Både Taran og jeg jobbet hele siste halvdel av ferien, men det var koselig, og det er verdt dobbel lønn å jobbe på røde dager! Vi gleder oss til å få lønning i mai.

Noen andre ting som gjorde påskeferien fin:

Quiz-kveld med flotte folk, øl og jernteppe

Familiebesøk

Påskeegg (Taran fant sitt til slutt, hun også. Det samme gjorde kjæresten min - egg til alle!)

TG-besøk (Jeg har deltatt på The Gathering to ganger tidligere, men i år var jeg der for å lage radio.
Lyset fra fem tusen monitorer kan også skape påskestemning!)

...og tidenes tevarmer.

Håper alle hadde en fin påske!

1 kommentar:

  1. Så kul tevarmer!
    "Påskeferien er over for denne gang, og vi skriver april. Nå er det vår! På ordentlig! Man kan kjenne det i lufta, for vinden er blitt varmere, og man kan lukte asfalten og vårregnet. Herlig!" - det var fint skreve!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!