Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 6. september 2012

Kjole, kos og store nyheter

...på den nye bloggen, så klart!

www.etdrysskanel.wordpress.com

Der inne dukker det opp nye innlegg stort sett annenhver dag, og alle er veldig velkomne til å bli med over dit.

De av dere som fortsatt følger denne bloggen med google/blogger, vet vel at dere kan følge den nye på samme måte? Jeg får dessverre ikke flyttet disse følgerne automatisk, slik jeg har gjort med Bloglovin', men man kan følge en hvilken som helst adresse med google/blogger også.

Om det er noen som ennå ikke har endret lenker og bokmerker, er det tid for å gjøre det nå!

Dette blir nok det siste innlegget her inne. Nå er hele forsiden full av henvisninger til den nye bloggen, og så fort man blar til neste side, er alt arkivmaterialet tilgjengelig, slik at den som vil kan klikke seg rundt og bla i gode minner. Jeg kommer til å kose meg med å komme tilbake hit nå og da, for å se hva jeg gjorde og tenkte i denne perioder, og når jeg savner Taran og Oslo og Norge litt for mye.

Jeg håper dere blir med videre på Et dryss kanel, særlig ettersom jeg skal flytte til en ny by i et nytt land.
Jeg gleder meg! Vi sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!