Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 10. juli 2012

Sommerlys

Dere, jeg jobber med flere spennende ting for tiden. Blant annet en hemmelighet i html som jeg vil vise dere snart.

I mellomtiden skal jeg spise knekkebrød med avocado, cherrytomater og basilikumblader, og se på gode serier, og kose meg innendørs selv om det solen uteblir. Likevel kan det være verdt å ta en ekstra titt på det vekslende været! Hvem trenger vel bilderedigeringsprogrammer når sommeren ser slik ut?


Ha en fin tirsdag!

8 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å se hemmeligheten! Så fine bilder <3 Kos deg masse innendørs! Det kan være riktig så bra det også. Jeg gleder meg forresten masse til å se deg til uka, du er savnet! Stor klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det gjelder bare å ha koseferdigheter, hoho. Jeg gleder meg også!

      Slett
  2. Oioi, nå blir jeg spent på å få høre om hemmelighetene dine! Og så fascinerende bilder, vi er jo egentlig ganske heldige som får så variert vær :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er liksom nesten alltid verdt å vende blikke oppover, uansett vær!

      Slett
  3. hihi, vi har same underlig tid her!dine hemmelighetene jeg er venter for mye!! jeg er sikker pa at det er kvalitet !!bruno

    SvarSlett
  4. unnskyld meg: Vaer et mente jeg, fordi min tretthet!ikke fortsatt pa ferie, etter kveld studie og kommenter religiose tekster. kan som jeg har tenkt pa det " edel Gud" men det er ikke pa mat en godt , ni sur( "la durée"); tant pis-(temps pis!)det blir verst for meg, gjor vi med vi er!! god kveld til dere begge.. bruno

    SvarSlett
    Svar
    1. Ordet "temps" betyr jo både tid og vær på fransk!

      Slett

Alltid koselig med kommentarer!